Post Page Advertisement [Top]

Dalam minggu ni tadi blog saya berada dalam keadaan yang tidak sihat. Asal buka je amaran mengenai malware akan keluar. Macam-macam cara saya buat. Saya contact google, saya buang semua benda yang berpotensi buat masalah ni dan last sekali saya buang cookies dan histories...

Saya tak tahu apa punca dia...dan saya juga tak tahu macam mana boleh sihat balik. Yang pasti, macam-macam yang saya telah buat macam minta tolong kawan dan buka tutorial.

Sorry kalau blog saya kena malware sebelum ni dan susah nak masuk. Tapi sekarang dah sihat. Kalau ada kawan-kawan yang ada masalah macam ni boleh kita kongsi cerita ni. Sebab saya dah cuba macam-macam dan tiba-tiba dia elok balik.

2 comments:

Lokman said...

amaran malware datang dari nuffnangx sebelum ni.. tapi diorang dah settle masalah tu

walid ali said...

rasanya ada orang buat fishing kat web tu