expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tajaan

Lazada

Lazada Malaysia

Wednesday, June 6, 2012

Awek tu kawan lama Mamat


Mamat masih tak tahu apa yang perlu dia buat.  Dia kelihatan tak tenang.  Sekejap berdiri dan berjalan ke kiri kanan tak ada tujuan.  Dia memang pening waktu ni.  Semalam ada awek datang rumah dia dan mula melayan dia bercakap.  Cakap pasal benda-benda pelik.  Aneh.  Awek tu tak kesah kalau cerita pasal benda pelik-pelik ni.  Dia tahu dia kata kat Mamat dia percaya Mamat dah lama dah.  Cuma mungkin Mamat lupa.

Mamat yang tak pernah ada perempuan ada kat rumah rasa tak selesa.  Awek tu masih kat rumah dan sekarang mereka dah tinggal selama seminggu.  Macam laki bini.  Makan minum baju apa semua awek tu kasi setel macam aku cakap tadi macam laki bini.

Oh lupa.  Mamat tak tahu nama awek tu apa.  Dia langsung tak pernah tanya nama awek tu cuma dia panggil awek tu Mimi.  Mmmm.  Tak sedap nama tu...Er....Cici...Er...Lantaklah Mamat nak panggil awek tu apa tapi dia adalah panggil nama kat awek tu yang aku masih tak piker lagi sebab nama awek tu tak penting.  Yang penting cerita ni.

Awek tu tak pernah bersuara cuma kalau nak cakap dengan dia kena tulis.  Mamat anggap awek ni mungkin bisu.  Tak palah dia bukan kesah pun cuma dia tahu awek tu cantik dan seksi giler.  Body kuat lawa ooooo. Dan awek tu tulis kat Mamat yang Mamat kenal dia dan mereka pernah main sama-sama waktu sekolah menengah.  Tapi Mamat tak tahu siapa si awek tu.  Setahu dia kat kawan sekolah dia tak ada pulak cantik giler macam awek ni. Puas jugak dia teka tapi mesti tak betul dan awek tu mesti akan senyum.

Walaupun Mamat tak dapat teka siapa awek tu tapi Mamat rasa best hidup dengan awek tu tapi awek tu ada permintaan.  Dah seminggu dah Mamat berjaya buat tapi hari ni dia nekad.  Hati dia mula tegas cakap dia nak langgar undang-undang tu jugak.  Awek tu mintak supaya jangan tengok dia tukar baju.

Macam biasa.  Si Mamat ni macam laki lain jugak.  Yelah mana tahan seminggu hidup dengan awek seksi kalau tak tengok tak rasa nikmat dunia mesti rugi.  Ahhh....Mamat betul-betul nak tengok dan rasa!!!celaka!

Satu hari, waktu tu awek tu baru abis balik dari bilik mandi dengan berkemban dia terus masuk ke bilik.  Eh silap.  Dia tengok muka Mamat dulu dan senyum.  Mamat waktu tu tengah tak pakai baju dan pakai boxer jer.  Awek tu gelak je tengok ada entiti sedang membesar dan Mamat langsung x sedar pasal benda tu.  Dia terus tengok dan mula cuba mengintai awek tu.

Mamat masuk ke  bilik awek tu dan dengan sangat rakus memeluk awek tu dari belakang.  Awek tu mula meronta tapi suara masih tak kedengaran tapi dia senyum.  Mungkin betul awek tu suka dan nak cuba.  Dalam pergelutan tu Mamat berjaya menarik kain tuala kaler merah tu.  Awek tu mula mendedahkan badannya pada Mamat.  Mamat terkejut dan awek tadi dengan malu-malu bercakap kat Mamat "aku kawan sekolah kau yang duduk sebelah kanan kau dulu.  Kita selalu duduk tepi tingkap dan selalu curi limau kat dewan makan"

Dan Mamat baru teringat awek tu si Awang!!!!!

No comments :

Tajaan