expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tajaan

Lazada

Lazada Malaysia

Friday, July 13, 2012

pukulan angin

Malam ini aku berada dalam satu peti ais yang tak ada ais.  Sangat sejuk.  Angin mula bergerak dengan cepat.  Mula memukul setiap halangan.  Tak kiralah kalau ada rumahkah atau apa-apa sahaja yang penting bagi dia siapa sahaja yang menghalang akan dipukul.

Sedih bila aku tengok dia membaling seekor kucing jauh.  Dan memang sangat sedih.  Tapi kucing itu mampu bertahan kerana dalam dirinya ada sembilan nyawa dan baru satu nyawa yang hilang. Maka kucing itu terus masuk ke dalam peti ais seperti mana yang aku lakukan.

Aku mengatakan pada kucing itu...oh kucing...hanya kau dan aku je ada kat dunia ni...dan kalau kau nak tahu aku paling benci tengok cerita I'm Legend lakonan Will Smith tu!  Kucing tu mula berkata...kau benci,aku menyampah

Dan malam ini...angin masih mencuba memukul kami dari luar peti ais...semakin kuat dan seolah-olah terasa peti ais yang aku masuk ni nak pecah....

No comments :

Tajaan