Post Page Advertisement [Top]

Semangat baru sudah bermula. walaupun saya sudah kehilangan banyak perkara semester yang lepas dan lepas-lepas tetapi perkara itu hanya satu cabaran. Saya beranggapan perubahan perlu ada dalam diri saya. isu-isu yang dipaparkan banyak pihak selama ini memang menjadikan saya semakin matang. (oh begitu, tak boleh buat itu, tak boleh buat ini) Hmmm...
Cerita pun tak banyak sangat. Yalah. Orang cuti saya terperuk kat Puncak Perdana. Buat Assignments (banyak). Encik Zan dengan roda warna, Puan Ken dengan skrip Greek, Puan Umi dengan Analisis skrip, Puan Ju (saya x ingat), En. Wan dengan lawatannya, En HAfiz dengan Audio dan bunyinya. Warghh...
saya gelak. hari ni saya tak mulakan lagi kerja-kerja itu kerana saya nak berehat sepenuhnya sepanjang tiga hari ini dan semua kerja saya akan bermula hari isnin depan.
Saya ada melawat blog banyak orang abang Rosales, En Syahrul, siapa lagi? Yang penting semuanya memberikan tajuk-tajuk yang menarik. cerita yang menarik. dan paling penting. anda semua boleh berkongsi artikel dengan saya. bukan mengumpat ya...
yang pasti komen yang menarik mungkin akan menjadi artikel yang saya terbit.
Opp...Terlari trek...Sori ya. Promosi skit mereka ni.

tahniah Fasyali! ,memang hebat. Berani mati memang berani mati! Saya rasa kalaulah Ikhwanul Muslimin, ABIM, JIM dan banyak lagi persatuan Islam yang tengok mesti mereka suka. tidakan berani mati Fasyali memang menjadi! Tahniah sekali lagi!

tak tau nak kata apa lagi. Tak ada isu...

No comments: