expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tajaan

Lazada

Lazada Malaysia

Friday, October 5, 2012

letih jenuh

Mmmm
Kalau macam ni hari2...aku boleh jatuh sakit...Kerja makin bertambah dan masih banyak yang belum diselesaikan...

Siallah!!!

Macam manalah aku nak hadap benda-benda ni dua-tiga hari lepas ni?  Jenuh gak kalau hari2 camni...Lunyai orang kata...Tapi entahlah...Nak kata apa pun aku dah x tahu...

 x pela...mungkin Tuhan kata kat aku (sabarlah rezeki kamu ada...cuma nak tengok kamu sabar)

Waktu ni aku baca blog2 len...baca buku2 len...baca banyak benda len...dan juga ayat2 agung dari Quran...


*sedih tapi perlu mengadu pada_NYA....

No comments :

Tajaan