Post Page Advertisement [Top]



External Hard Disk telah rosak...

jam 00:30 pada 3 Ogos 2011 external hard disk saya yang berwarna ungu jenama samsung berkapasiti 640 gb telah menemui ajal....oh kasihannya...dahlah majoriti data saya dalam hard disk tu...memang sangat2 sedih apabila saya kehilangan dia (maksud saya kerosakan dia)...

Yang paling penting....Koleksi movie2 Stephen Chow telah habis hancur x dapat tengok dah...sebab semuanya dalam hard disk ni...Terpaksa carik semula movie2 dia tu oh tidak....ada puluhan movie pulak tu....Dragon Ball pun ada dalam tu...huhuhuhuhuhu

Saya teramat2 sedih dengan kerosakan yang menimpa hard disk ini...tak ada apa yang mampu dikatakan melainkan...sem depan beli satu yang baru yang lebih baik dari hard disk ini...habislah punahlah...adus...

Apalah nak saya buat lagi?
Kau dah tiada wahai hard disk kesayanganku...
nasib baik data penting dalam komputer masih ada ku simpan beberapa kat pendrive...
dan jugak kat DVD putih...
hmmmmm
dalam tu semuanya ada...
movie, software,tugasan-tugasan kelas...game...lagu...images
kini kau telah tiada wahai hard disk...


*sedih terok hard disk rosak...jadi kenangan

No comments: