Post Page Advertisement [Top]

Semalam....

Di UiTM Puncak Perdana...
Sewaktu menyiapkan kerja-kerja dan membantu rakan-rakan di fakulti
Malam Seni CASA

SITUASI...
Weng~Weng~Weng~....
Selama dalam dua hari ambik air red bull bertin2...
dan pati ayam...
mata memang rabak...
kepala?
Amat pening
Rasa macam jalan x betul...dari rumah sampai ke fakulti member tegur "mabuk ke?balik rumahlah tidur"

Fuh...berjaga memang rasa tak letih...
tapi pening...

Jadi saya putuskan...
saya cakap pada kawan2...
saya tak dapat datang malam ni...Just dapat tolong setup saja
sebab serius...kalau saya terus jugak...mungkin saya perlu pergi ke Klang lagi untuk tunggu di hospital tu selama 8 jam!!!!

saya rasa saya ada short term memory dan jugak masalah yang paling berat bila kadang2 saya rasa ada nampak gelap2 sikit...

Takut sangat nak pitam....

Nasib baik Fakri balik awal semalam jadi saya tumpang dia untuk balik ke rumah untuk TIDUR...

*perlu rehat

No comments: