expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tajaan

Lazada

Lazada Malaysia

Wednesday, November 9, 2011

Pasal Saya





Satu hari ketika teramat bosan...satu sesi interview telah dijalankan...

(TT tu tukang tanya, W tu Walid Ali)

TT:  Makanan pilihan?
W: Yang penting tak pedas...sebab sejak 2009 saya dah kurang ambik makanan pedas...

TT:  Selalu tido pukol bp?
W: 2 pagi

TT:  Nak tengok wayang apa kalau dapat tiket free?
W:  Tak kesah...yang penting Gold Class

TT: Sekarang buat apa?
W: Tengah jawab soalan kau

TT:  Kereta pilihan
W: Nak sangat pakai kereta F1...Ferrari merah barulah nampak gah

TT:  Wanita pilihan?
W: Tolong skip soalan ni

TT:  Nak tanya jugak...
W:  Rahsia

TT:  Cita2
W:   Jadi jutawan

TT:  Nanti bila dah kawin pastu dapat anak laki nak bagi nama apa?
W:  Soalan apa ni?

TT: Cinta pertama?
W:  Nasib baik saya clashed ngan dia

TT:  Bila?
W:  Sebelum masuk UiTM

TT:  Sekarang?
W:   Single

TT:  Projek baru?
W:   Bulan 12 ni ada teater...Bulan 1 tahun depan jadik assistant stage manager

TT:  Siapa inspirasi?
W:  Ayah saya sendiri, M.Nasir, Stephen Chow

TT:  Perkataan paling banyak awak dengar tentang diri awak?
W:  Pelik

TT:  Sikap negatif?
W:  Suka mengkritik dan kadang2 terlalu berani

TT:  Sikap baik?
W:  Tanya family atau kawan2 saya

TT:  Buku paling banyak dibaca?
W:  Komik Jepun

TT:  Impian yang tak pernah tercapai?
W:   Nak berlakon teater dan ada dialog...lepas show orang tepuk tangan sebab suka lakonan saya.

TT:  Paling suka bila...
W:   Bebas!

TT:  Paling benci bila...
W:   Dituduh atas kesalahan yang bukan saya buat

TT:  Happy go lucky?
W:  Tengok keadaan

TT:  Hutang yang belum habis dibayar?
W:   PTPTN

TT:  Kalau tak masuk fakulti ni agak2 kat mana?
W:   Duduk rumah sambil dengar mak saya membebel dengan sikap saya

TT:  warna?
W: Merah

TT:  Pernah berjanji dengan mana2 artis?
W:  Jumpa balik M.Nasir pada tahun 2012 (saya buat janji ni tahun 2007 dengan dia)

TT:  Movie yang berkali2 tengok?
W:  From Beijing With Love!!!

TT:  Subjek paling best sem ni?
W: Arts Law.  Wajib dapat A+

TT:  Sedih bila...
W:  Kawan makan kawan

TT:  Tempat paling best?
W:  Sarawak, paling cantik, paling tenang...

TT:  Nak kerja kat mana?
W:  TOEI company...sebagai art director

TT:  Kalau betul2 tensen buat apa?
W:   Tutup phone dan tido

TT:  Mimpi paling aneh?
W:   Sorang wanita separuh umur tanya saya pasal apa saya nak kawin dengan anak dia...dan dia suruh saya jawab soalan sebanyak 3 muka surat ...ada soalan objektif dan subjektif...

TT:  Lepas tu apa jadi?
W:  Dah, jangan tanya lebih2...

TT:  Boleh tanya soalan lagi?
W:  X boleh sebab dah bosan dengan soalan kau yang merapu ni...


No comments :

Tajaan