Post Page Advertisement [Top]

setiap kali saya cuba untuk menulis riview pasal teater ni...saya mesti tak dapat nak publish entry...ada je masalah...

jadi saya pendekkan dalam bentuk nota pelajar SPM...

Jalan cerita?
Mudah
Tapi kelihatan bosan
mmmm...

Lakonan?
Boleh dikatan ok
lakonan ejen nora tidak menonjol...seolah2 dia bukan watak utama
pelakon popular menjadi rencah persembahan menarik

Muzik?
lagu Aznil hj Nawawi je terngiang2

Arahan?
Menarik...
aspek pengarahan semua pada saya ok

Sinografi...
Penyelamat utama
cerita yang berjalan bosan ini menyebabkan saya melihat sinografi
membantu saya supaya tidak berganjak dari tempat duduk
idea pereka luar memang cantik

Add in
Suka pada kehadiran Mamat Khalid...(hahaha..memang kelakar saya sangat suka)

ok...SLoN mempunyai nilai tersendiri...ada yang suka ada yang tak suka.
PAda saya, cerita bergenre muzikal ini ada pengikutnya tersendiri termasuk saya tapi apa yang dipersembahkan dalam teater ini ialah satu eksprimen sinografi yang berjaya...ya secara sinografi berjaya dan masih saya merasa kurang puas dengan isi...tapi tak apa...cerita ini masih boleh dikira menghiburkan

No comments: